Bagaimana Bankrup Menjadikan Aku Kaya

bagaimana bankrup menjadikan aku kaya

Bagaimana Bankrup Menjadikan Aku Kaya merupakan sebuah buku yang ditulis melalui kisah benar.

Jarang sekali orang nak ceritakan satu persatu apa yang dia buat dalam hidup terutama kisah berniaga sehinggalah dia bankrup. Memang memalukan tapi dia tak nak orang lain alami nasib yang sama. Jika ada yang senasib, dia nak yang bankrup tu bangkit jangan mengalah dan buat apa yang dia nak hingga berjaya.

 

Hafiz Mansor hanya orang biasa-biasa yang suka berniaga. Hanya kerana nak cepat jadi kaya diusia muda, dia buat macam-macam bisnes yang sebenarnya sedang membunuhnya. Dari apa yang dia lalui sehingga bangkit semula, dia kongsikan dalam satu ebook untuk kita belajar sesuatu.

muka surat buku bagaimana bankrup menjadikan aku kaya
Antara muka surat buku bagaimana bankrup menjadikan aku kaya

Isi Kandungan Buku Bagaimana Bankrup Menjadikan Aku Kaya

  • Tentang kehidupan Hafiz Mansor dalam perniagaan dari kecil sehingga kini
  • Kerja dan bisnes apa yang beliau lalui dalam hidup
  • Rintangan dan permasalahan yang beliau hadapi
  • Kesalahan atau kesilapan yang dilakukan beliau ketika berniaga
  • Bagaimana beliau tercetus idea membuat CoolHijab
  • Bagaimana beliau menghadapi tekanan tanggung hutang 1/2 juta ringgit
  • Bagaimana beliau susun semula strategi mendapatkan sumber modal ketika bankrup
  • Apa yang beliau lakukan selepas muhasabah diri
  • Bagaimana beliau membuat duit walaupun status bankrup
  • Bagaimana beliau menghasilkan 6 angka didalam akaun dalam tempoh 6 bulan
  • Apa amalan yang dilakukan sehingga mampu membina kembali empayar bisnes

 

Ebook yang setebal 400 muka surat ni hanya RM50 sahaja tapi kemungkinan akan naik harga pada bila-bila masa. Siapa-siapa yang beli ebook “Bagaimana Bankrup Menjadikan Aku Kaya” ni juga akan dapat buku fizikal yang boleh kita pegang dan simpan. Ebook dapat, Buku pun dapat. Pengalaman dia lebih 10 tahun sebenarnya lebih mahal dari harga ebook ini.

 

Kalau korang berminat, boleh belek-belek dan nak tahu buku bagaimana bankrup menjadikan aku kaya ini best untuk dibaca atau tidak boleh baca tentang buku ni dengan klik disini

595 total views, 6 views today

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge