Bagaimana Buat Duit Dengan Bisnes UBER

Bisnes UBER
Bisnes UBER

Bagaimana buat duit dengan bisnes UBER ? Masih ramai lagi yang tertanya-tanya dan kurang faham tentang bisnes UBER ini.

 

Sebelum ini saya ada kongsikan berkenaan perniagaan UBER ini. Ianya perkongsian melalui pengalaman sendiri Tuan Nik Razman Nik Daud yang telah mengaut untung puluhan ribu melalui Uber.

  • Tanpa Kenderaan
  • Tanpa perlu memiliki lessen menandu
  • Dan ianya tidak menyalahi mana-mana peraturan kerajaan Malayia mahupun antarabangsa.

(Anda boleh baca terus melalui website beliau yang saya sertakan di akhir post ini, sebelum itu izinkan saya berkongsi mengenai salah satu bisnes yang menarik ini, kerana ianya boleh menjadi salah satu pendapatan pasif terbaik 2016 untuk anda juga).

 

Bisnes UBER Ni Macam Mana ?

Secara ringkasnya ada 2 cara bagaimana untuk menjana pendapatan melalui bisnes uber ini.

 

1.Menjadi Pemandu UBER

Kaedah ini memerlukan anda memiliki kenderaan sendiri dan memiliki lesen memandu yang sah. Kerja lebih kurang sama seperti pemandu teksi biasa. Bezanya pemandu teksi menggunakan kereta yang didaftar atas nama syarikat, manakala pemandu UBER pula menghantar penumpang menggunakan kenderaan sendiri dari satu lokasi ke satu lokasi.

 

Anda akan mendapat bayaran dari pihak UBER selepas tugas anda selesai menghantar penumpang. Bayaran pula dilakukan secara atas talian menggunakan kad kredit atau sistem perbankan online.

 

Walaupun nampak tidak banyak beza antara menjadi pemandu teksi dan pemandu Uber, sebenarnya ada banyak kelebihan yang diperolehi sebagai pemandu Uber. Antara kelebihan tersebut boleh dijalankan secara part time pada hujung minggu atau pada masa anda lapang sahaja, mahu buat sepenuh masa pun boleh.

 

Pendapatan anda bergantung kepada kerajinan anda. Banyak anda menghantar penumpang, banyak jugalah hasil pendapatan yang anda bakal terima sebagai pemandu UBER.

 

Pendapatan sebagai pemandu UBER juga lebih lumayan berbanding pemandu teksi. Ini kerana selain dari upah menghantar penumpang, pihak UBER juga menyediakan bayaran untuk pelbagai insentif lain.

 

2.Bantu Pengurusan Syarikat UBER

Ini adalah cara kedua bagaimana anda juga boleh menjana pendapatan melalui bisnes UBER. Cara kedua inilah sebenarnya rahsia terbesar yang di kongsikan oleh Tuan Nik Razman Nik Daud, yang mana hasil pendapatan beliau menerusi bisnes UBER ini telah menjadi punca kepada kejayan beliau membuka sebuah perniagaan restoran dan sebuah stesen minyak sekarang.

 

Sebelum beliau menemui cara kedua untuk menjana pendapatan dengan kaedah bantu pengurusan syarikat UBER, beliau telah menjana pendapatan antara RM5000 hingga RM8000 sebulan sebagai pemandu UBER. Oleh sebab jumlah tersebut masih tidak cukup untuk menampung beban bil bulanan beliau, di samping alasan malas memandu kenderaan setiap hari, beliau tekad mencari ilham bagaimana untuk menjana pendapatan lebih mudah menerusi UBER.

 

Apa yang Tuan Nik Razman Nik Daud kongsikan  menerusi website beliau ini , secara ringkasnya cara ini tidak memerlukan kita memandu kenderaan, malah tanpa perlu memiliki kenderaan dan lesen memandu juga kita boleh menjalankan pernigaan UBER ini.

 

Apa yang perlu dilakukan, hanya perlu mendaftar jadi patner kepada syarikat UBER untuk menguruskan bisnes ini dan ikut langkah-langkah seperti yang Tuan Nik Razman kongsikan dan sediakan pada website beliau.

 

Semoga anda juga boleh menjana pendapatan dengan bisnes UBER ini.

 

 

 

 

5,192 total views, 14 views today

23 Comments

    • Jadi patner…untuk lebih mudah jv sebgai affiliater diorang..1 pendaftaran RM250..masyuk ke tak masyuk…aku tak beli pun..aku tak da masa nak handle banyak perkara buat masa sekarang…

  1. Maknanya lepas beli buku Rahsia Uber tu, kita kena daftar sebagai jv/affiliate dengan Uber dan bayar RM250 pula. Kemudian barulah buat kerja ikut panduan dalam buku Rahsia Uber tu…
    Betul tak?

  2. Teknik yang ke dua itu ialah cara join uber Malaysia yang diterangkan dala ebook? Jual ebook tersebut dan dapat komisen?

    • Teknik kedua ada diterangkan dalam ebook rahsia uber. Ianya bukan jual ebook, tetapi lebih kepada memperkenalkan uber kepada orang yang berminat untuk menjana pendapatan yang lumayan dengan menjadi pemandu uber.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge